Pagina's

donderdag 22 maart 2012

Hergebruik!

Supermini tasje, gevuld met zelfgemaakt badzout voor (schoon)moederdag 2011.

Voor mijn beste vriendin, een kleuterjuf, maakte ik een memory met restjes stof.

Spullenopberger gemaakt van oude jeanszakken!

Gemaakt van een oude t-shirt waar vetvlekken op zaten...                                                                                                  Deze sjaal is al veel gedragen geweest!

Gemaakt van een oude t-shirt, dit bavetje heeft enkel nog een kind nodig ;)

Trui die niet werd gedragen, omgetoverd tot cardigan - let niet op mijn buik ( ik ben niet zwanger), heb teveel gesnoept :)

Men neme een oude broek, make daar een sjakos van + een oude t-shirt voor het opschrift - hier heb ik me mee geamuseerd!

Eveneens nieuwe tas van oude spullen, de eigenares is blij dat ze het opschrift van haar favoriete t-shirt zag terugkomen!

Nog eentje van da!

Deze sjaal maakte ik vorige zomer (2011) uit oude t-shirten en hemden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten