Pagina's

donderdag 22 maart 2012

De laatste nieuwe frutsels

Weer gemaakt van een oude jeansbroek, mooi afgewerkt met veel biais.  Is een ruil met mijn schoonmoeder: deze tas voor haar en een gebreide sjaal voor mij :)

Van een oude t-shirt maakte ik een soort beha, niet ideaal, maar wel goed genoeg voor bepaalde kleedjes met te diepe uitsnijding...

Nieuwe schort van oude jeans-broek + zelfgemaakte biais (van bedovertrek die ik kocht in de kringloopwinkel), niet helemaal tevreden van het resultaat - had er misschien toch nog beter een extra print / opschrift / ... aan toegevoegd.

Mijn eerste A-lijn rokje - ben er zo fier op!

Mijn "helper" staat altijd klaar om mee te naaien:)

Klein tasje, ondertussen verkocht (!) aan een ex-collega, wilde dit graag meenemen op verlof.  Dus binnenkort ben ik (of mijn tassen toch) zelfs bekend in het buitenland - hihi.

Nog een A-lijn rokje, is bijna nog niet van mijn poep afgeweest;)

Nog een klein tasje dat ik lichtjes verbeterde met een flap en vooraan een groet sierknoop.  Onder de sierknoop bevindt zich velcro.

Canvasbord beplakt met restjes stof - zal opgehangen worden als kunstwerk in de vernieuwde logeerkamer!

Ondertussen stromen de aanvragen om dingen te maken toe, vooral mijn collega's zijn heel creatief in het bedenken van nieuwe opdrachten.  Ik heb de gewoonte om mijn spullen met hen te ruilen, en nu zijn er zelfs collega's die me aanspreken met de boodschap dat ze nog wel wat ruilgerief hebben liggen (zoals oude kledij, kinderspullen,...) - of ik dan aub niet nog eens een tasje kan maken?  Moedigt me anders wel aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten