Pagina's

vrijdag 24 februari 2012

vakantietijd, veel stiktijd!

Vakantie, alles kalm aan, de wekker roept zo niet (enkel onze kids), lekker lang doorprutsen, zalig, het zou altijd vakantie moeten zijn!

Mijn allereerste boleo-tas is een feit, best trots op het resultaat, hoewel hij enkel aan de blauwe kant gedragen zal worden! Ik had niet de juiste materialen en ben te ongeduldig om eerst stof aan te kopen. De blauwe kant is ultradunne jersey, die ik eerst helemaal met vlieseline bewerkte, om toch wat stevigheid te krijgen.


de boleo-tas van Van Katoen!

Op het stoffenspektakel in Gent, schafte ik dit patroon aan,samen met de stof, enkel de franjes onderaan liet ik voor wat ze waren! (op de achtergrond een stukje van onze geruïneerde keuken!)


een tube-sjaal voor de mama

 Van Katoen patronen zijn toch helemaal de max! Je steunt een goed doel en je krijgt er leuke resultaten voor in de plaats.  De knoopjes en het sierstiksel vooraan liet ik voor wat ze waren, ik vond dit al meer dan genoeg.  Onderaan voegde ik nog een afwerkingeske toe, leuk en dankbaar resultaat!





Momenteel wordt hier nog de hand gelegd aan een rokje voor eigen gebruik! De dochter was al gerust dat er nog stof ging over zijn voor haar!



www.vankatoen.org

Geen opmerkingen:

Een reactie posten