Pagina's

zondag 26 februari 2012

Rokje voor eigen gebruik

Een rokje voor eigen gebruik, zoals gezegd.  De dochter die gerust was dat er nog een rokje uitkon ...  Niet dus!  Even creatief zijn met sterretjesstof was de oplossing en eigenlijk vind ik dit het meest leuke resultaat tot hiertoe! van die sterretjesstof heb ik nog veel, dus ook een haarlint (gevonden op pinterest) kon er nog bij! Een haarlint, bijpassend aan het Van Katoen-kleedje, is nog onderweg.  Maar, aan alle mooie dingen komt een einde.  De vakantie is voorbij, dus ook de tijd om te prutsen.  Tussendoor oké, maar de kindjes van de klas verwachten me terug morgen!

Ben wel heel blij dat daaidie-An ook de weg naar de blog gevonden heeft! Hopelijk volgen de andere daaidies snel! ;-)

de mama-rok, perfect met rode kousen!

de Nelle-rok, volledig kleutergehalte toegevoegd!

het haarlint, echt maar 15 minuutjes werk!


En met de nodige trots, het enige echte daaidies-labeltje! Oh yeah, als we maar niet naast onze schoenen gaan lopen!!!!

1 opmerking:

  1. Je mag best fier zijn op je eigen maaksels en een eigen label is een prima manier om dat te uiten. Ik heb je een liebster blog award gegeven, kijk maar eens even op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen