Pagina's

maandag 13 februari 2012

 Gezien op het web, jongens wat heb ik al gesurft de laatste tijd, en toegepast voor de 2 en de 10-jarige zonen, januari is hier een drukke verjaardagsmaand!


 Voor de eerste keer, creatief met bestaand patroon

 En wanneer maak je eens voor mij, mama, 't is altijd voor de zus. En zo geschiedde, een patroon uit knippie, waar ik natuurlijk maar de helft van begreep, de nodige fouten zijn zichtbaar, maar de zoon was apetrots op mama haar maaksel!

 Vrijdag in de boekentas: dinsdag 14 februari, hartjesdag, kleedt je kind in iets roze of rood.  Hmmm, kan beter, dacht ik, en hup, mama aan de slag! Heel blij met het rokje, wat minder met de das, maar die is toch maar voor één keer!

 De vuile monden nemen we er maar bij ...
Voor mij ook een trui, mama! Ok, maar patroon gaat maar tot 134. Ok, ik fiks dat wel even, dacht ik zo. Hmmm, van 134 naar 164 zonder enige hulp is toch moeilijker dan gedacht. De 'col' is niet helemaal zoals het hoort, maar de zoon, die is blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten