Pagina's

zondag 17 juni 2012

Tricot en zo

In mijn laatste postje sprak ik reeds over tricotjurkjes en een stolpplooirok à la mem zsazsa.  De tricotjurkjes tekende ik heel onnaais rechtstreeks over op de stof van een bestaand kleedje, mouwen en frutsels werden er dan ook bijverzonnen.
Sinds die laatste post kwam er nog een jurk en een A-lijn bij! We zijn in een drive aan het raken! Laat nu die zon voor blote benen ook maar komen!
Mijn laatste jurk versierde ik met een bloem volgens deze madam, lukte onmiddellijk en 'k ben er dan heel fier op!

tricot van Kapellen, bolletjesstof idem, paspel zelfgemaakt

tricot Fragile stockverkoop



tricot Fragile stofverkoop



bloemetjes: coupon stoffenspektakel, patroon mme zsazsa

blauwe stof, stoffenspektakel, patroon mme zsazsa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten