Pagina's

donderdag 7 juni 2012

Alles naais?

Alles naais? Ja hoor, de daaidies doen het goed! Vaak bloggen we niet, maar onze schaarse vrije tijd gaat naar naaien natuurlijk!
Wanneer ik echter in blogland al die fraaie postjes zie voorbijkomen, denk ik vaak, dju, de daaidies zijn ook goed bezig.  Hier volgen dan toch nog enkele afgewerkte projecties!




Een bezoekje aan het laatste stoffenspektakel! Wat een drukte, wat een drukte!


En ja, ik ben verwend, met mijn eigen naaiplekje! Nog wat rommel wegwerken en zo van die dingen, maar een overzicht op mijn woonkamer, tuin, zodat die vier niet alles stiekem kunnen afbreken!



Een mme ZsaZsa rokje met stolpplooi volgde ook nog!
En twee heel geslaagde tricotjurken, al zeg ik het zelf! Maar die foto's moeten nog volgen!


Een mislukte Antoinettejurk was er ook nog (snif, snif, enkele uren weg), maar die foto ontbreekt zeker!


Oh ja, de kinderen, die vinden het best gezellig bij mama aan de naaitafel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten