Pagina's

woensdag 29 mei 2013

De jas!

Reeds heel erg lang was ik op zoek naar hét patroon van een simpel A-lijn-jasje voor de dochter! Waarom? Omdat, sinds mijn eerste lading stoffen hier toe kwam, ik er van overtuigd was de perfecte 'jassenstof' in huis te hebben!

Daaidie Anouck kwam met de oplossing: De Burda 9501

Vorige donderdag patroon overgenomen en stof geknipt.

Zondag beginnen naaien, dinsdag beginnen tornen, vandaag afgewerkt. Er zijn weer schoonheidsfouten te bespeuren, maar ben toch wel fier op dit resultaat!

Stof: Echino Safari natuur voor de buitenstof (Kokka), voering: Eleonore groen (Frau Tulpe)

En oh ja, ik weet nu waarom jasjes vaak duur zijn in de winkel! ;-)




De dochter, die wou niet poseren, is te druk aan het spelen! De knoopjes zijn van de Strass-uitverkoop

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een supermooie jas !
    Groetjes uit Hertals ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, das echt wel ne supercoole jas! De paarse versie van dit stofje ligt nog steeds in de stoffenkast hier ... te wachten tot ik het perfecte patroon voor mezelf heb gevonden. Maar dit is ook nog een heel goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaai... heel erg mooi geworden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen